Do czego służą ścianki wystawiennicze?

Każde przedsiębiorstwo musi w mniejszym lub większym zakresie realizować działania marketingowe. Skuteczna reklama jest kluczem do pozyskania nowych klientów. Ważne jest jednak, aby działania marketingowe zawsze prowadzone były w przemyślany sposób. Dzięki temu można mieć pewność, że przyniosą oczekiwane efekty. Dziś firmy wykorzystują różne materiały, narzędzia i kanały marketingowe. Dużą popularnością cieszą się zwłaszcza ścianki wystawiennicze. Wynika to nie tylko z tego, że jest to skuteczna forma reklamy, ale również z tego, że mają one szerokie zastosowanie. Wykorzystywane mogą być m.in. na targach, konferencjach, akcjach promocyjnych czy eventach branżowych. Warto zatem widzieć, do czego dokładnie mogą służyć i w jaki sposób można je wykorzystać.

Czym są ścianki wystawiennicze?

Ścianki wystawiennicze wykorzystywane są w celach reklamowych i promocyjnych. Wykonywane są z najczęściej z lekkiej i aluminiowej konstrukcji oraz z reklamy, która utrzymywana jest przez ową konstrukcję. Dużą zaletą ścianek reklamowych jest fakt, że są one bardzo dobrze widoczne i prezentują się niezwykle estetycznie. Co ważne, mogą mieć one różne rozmiary i kształty. Dzięki temu można je dopasować do konkretnych potrzeb i oczekiwań. Ich zaletą jest również to, że można je łatwo złożyć, co pozwala na ich wygodny transport. Obecnie trudno jest sobie wyobrazić targi czy konferencje bez ścianek wystawienniczych. Są nieodzownym elementem tego typu wydarzeń. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że ścianki pozwalają na skuteczne przyciągnięcie uwagi gości targowych, a zatem potencjalnych klientów.

Jakie są rodzaje ścianek wystawienniczych?

Ścianki wystawiennicze w Warszawie, jak wspomniano, produkowane są w różnych kształtach i rozmiarach. Z tego też względu wyróżnić można kilka ich typów. W pierwszej kolejności wskazać można na ścianki tekstylne. Mogą mieć różne kształty, a nadruk może być dwustronny. Drugi rodzaj to standy. W tym przypadku możliwy jest jedynie nadruk jednostronny, jednak reklamę można dodatkowo podświetlić za pomocą pasków LED. Kolejny typ ścianek wystawienniczych to kasetony. Składają się z lekkich aluminiowych profili, których montaż jest bardzo łatwy. Świetnie sprawdzają się podczas targów i konferencji. Często ustawiane są także w witrynach sklepowych. Wymieniając różne rodzaje ścianek wystawienniczych, wskazać trzeba również na ścianki flow-up. Najczęściej mają formę banerów napinanych na ramy. Istnieje możliwość ich podświetlenia od środka za pomocą paneli LED. Co więcej, w tym przypadku grafikę umieścić można po obu stronach ścianki. Kolejny typ to ścianki hop-up. Pozwalają na prezentację grafiki w bardzo dużym formacie. Możliwa jest również jej prezentacja dwustronnie. Na koniec wymienić trzeba jeszcze ścianki teleskopowe. Idealnie sprawdzają się podczas różnego rodzaju wydarzeń jako tło prezentujące markę.

Jakie jest zastosowanie ścianek wystawienniczych?

Jak można się domyślić, ścianki wystawiennicze w Warszawie mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie. Najczęściej wykorzystywane są jako tło stoiska wystawienniczego, tablica reklamowa firmy czy jako ścianka reklamowa na imprezach. Innymi słowy, ścianki wystawiennicze sprawdzą się wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba reklamy firmy lub produktu.